Commit 3d2827b3 by Patryk Czarnik

Kółko i krzyżyk - początek

parent 491a3b37
#include <iostream>
using namespace std;
// Zmienne zadeklarowane przed wszystkimi funkcjami, to są "zmienne globalne"
// Są one widoczne we wszystkich funkcjach programu.
// Tu ich użyjemy, ale w prawdziwym programowaniu są raczej niezalecane.
// W planszy pamiętamy znak ' ', jeśli pole jest wolne,
// a znaki 'O' lub 'X' jako kółko i krzyżyk
char plansza[3][3];
void inicjuj_plansze() {
for(int i=0; i<3; i++) {
for(int j=0; j<3; j++) {
plansza[i][j] = 'X';
}
}
}
void wypisz_plansze() {
for(int i=0; i<3; i++) {
for(int j=0; j<3; j++) {
cout << plansza[i][j];
}
cout << "\n";
}
}
int main() {
inicjuj_plansze();
wypisz_plansze();
return 0;
}
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment